Artykuł sponsorowany

Jak zmienić kolor samochodu bez lakierowania?

Jak zmienić kolor samochodu bez lakierowania?

Wielu właścicieli samochodów dba zarówno o stan techniczny, jak i o estetykę swoich pojazdów. Jednym ze sposobów na zwiększenie walorów wizualnych auta jest zmiana jego koloru. Okazuje się, że obecnie nie trzeba w tym celu poddawać karoserii lakierowaniu. Jakie są zatem nowoczesne metody zmiany koloru pojazdu? Czytaj dalej, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat.

Folia jako alternatywa dla lakieru

Lakierowanie samochodu wiąże się zwykle z dużym kosztem. Z tego powodu kierowcy mogą rezygnować z ulepszenia estetyki swojego auta. Na szczęście obecnie lakierowanie nie jest jedynym sposobem na zmianę koloru karoserii. Zamiast niego, można zdecydować się na aplikację specjalnych folii przeznaczonych do oklejania aut. Wrocław to przykład miasta, gdzie działają fachowcy oferujący taką usługę. Folia powinna być precyzyjnie docięta oraz równo naklejona, nietrudno zatem zauważyć, że podczas tej pracy znaczenie ma staranność i dokładniej. Z tego powodu warto powierzyć to zadanie specjalistom, którzy mają doświadczenie w zleceniach tego typu. Udzielą oni także porady w kwestii wyboru folii o optymalnych właściwościach. Poza zaletami estetycznymi oklejanie samochodu ma na celu również ochronę lakieru przed ewentualnymi odpryskami czy działaniem promieni UV. Powłoki różnią się od siebie między innymi pod względem koloru oraz wykończenia (dostępne są na przykład folie błyszczące i matowe).

Przeczytaj również: Czym jest tzw. wrapping?

Dlaczego warto oklejać samochód folią?

Oklejanie auta folią wiąże się z mniejszym kosztem niż lakierowanie pojazdu. Co więcej, powłoka pozwala na szybką i łatwą zmianę koloru, a przy okazji ochrania karoserię przed uszkodzeniami czy działaniem czynników atmosferycznych. Nietrudno dopasować estetykę samochodu do gustu danego kierowcy. Oklejaniem pojazdów zajmują się firmy oferujące auto detailing. Wrocław to przykład miasta, gdzie można je znaleźć. Warto wspomnieć o jeszcze jednej z zalet używania folii – mogą być one wykorzystanie w celach reklamowych. Za ich pomocą łatwo umieścić na samochodzie firmowym logo danego przedsiębiorstwa czy chwytliwe hasło. Tego typu mobilna reklama dotrze do wielu potencjalnych klientów, a kiedy przestanie być aktualna, wystarczy ściągnąć folię z karoserii. Następnie można nałożyć nową powłokę o innej estetyce.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.